суббота, 19 апреля 2014 г.

Модуль 11. Рефлексія.



В цьому модулі я  дізнався, як підготуватися та провести ефективну демонстрацію Портфоліо.
А також надали конструктивні пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям  та учням у їх подальшому  навчанні.

пятница, 18 апреля 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія.




Оговорили те, як можна використати різні технології постановки запитань.
Я створив план впровадження теми.
Визначив наявність усіх складових свого Портфоліо.
Знайшов Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

четверг, 17 апреля 2014 г.

Модуль 9.Рефлексія.




Розглянули  питання щодо проектної діяльності учнів з різними рівнями навчання;
Обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорювали, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Аналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
 Внесли зміни в план вивчення теми;

вторник, 15 апреля 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес.
• Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.

понедельник, 14 апреля 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія



Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів:

• Як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.

• Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту.

суббота, 12 апреля 2014 г.

Модуль 6. Рефлексія



У модулі 6  я дізнався, як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.

пятница, 11 апреля 2014 г.

Модуль 5. Рефлексія



Ознайомившись з модулем 5 я з'ясував як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички ХХІ століття при реалізації завдань проектів.  Знайшов і зібрав Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивчені теми.